donderdag 24 juli 2008

Sending you a hug




Gisteravond heb ik weer een kaartje gemaakt aan de hand van kazan's sketch 5. Ik heb hem net gepost en ik hoop dat ze er een beetje blij van wordt :-), als tie morgen in de bus valt.
De letters van velt die ik gebruikt heb voor het woordje Hug, heb ik van mijn vriendin gekregen voor mijn verjaardag(met nog veel meer leuke spulletjes en een mooi boek-----Blauw water van Simone v/d Vlught,echt een aanrader) en ik vind ze echt super lief!!!! Dus toen ikdit kaartje ging maken wist ik dat ik in iedergeval deze letters wilde gebruiken :-).
En je ziet het mischien niet zo goed maar in de hartjes van de kleine bloemetjes heb ik glitters gebruikt....(jaja ik heb ze eindelijk gekocht, weer een dingetje om door te strepen, van het lijstje alleen wordt hij nooit korter maar groeit steeds langer :-)
xoxo tas


10 opmerkingen:

Kath Stewart zei

Gorgeous card for the sketch Natasja - love the bright colours - great work
Kath
xxxx

Unknown zei

What an adorable card Natasja!
Thanks for stopping by my blog ;D

Unknown zei

Beautiful! The colors and details are fabulous - such a great interpretation of the sketch this week :)

Daniela Dobson zei

So pretty, love the little bird!

Eveline zei

Super kaart.
Eveline.

Ingrid Danvers zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Super!

Katie zei

I would definitely feel hugged if that came in the mail! Adorable, and so thoughtful!

Katie

Anoniem zei

This is SO awesome!! Very unique and funky!!

Camilla Ekman zei

Such a gorgeous card. Love all the details

rudlis zei

Sweet cards :)))

best wishes :)