zondag 27 juli 2008

Goedkoop Shoppen


Ik weet dat het slecht is voor de winkels hier in nederland als ik rechtstreeks uit amerika koop, maar ik heb nu eenmaal een krap budget en soms scheelt het zoveel dat ik het niet kan laten. Ik koop dan vooral via ebay , omdat je door het veilen vaak een grote kans hebt om het nog goedkoper te kunnen krijgen. Je moet met ebay wel even goed opletten wat ze vragen voor verzendkosten en of het dan samen echt wel goedkoper is, soms scheelt het maar een euro of 2 of helemaal niks en dan kan je het natuurlijk beter gewoon hier halen.En je zit natuurlijk met de invoerrechten.....tot 22 euro hoef je niks te betalen dus ik probeer daar altijd onder te zitten.


Ik heb deze 2 weken best veel gekocht voor mijn doen en ben er dan nu ook even klaar mee want ik moet ook nog op vakantie :-). Maar ik heb wel veel bespaard z0'n $$$ euro en dat vind ik toch best wel veel!!!!!
Het eerste is al binnen stempels van Hero Arts en weer super lieve vogeltjes ,van vilt deze keer, en ribbon sliders van Maya Road.Verder moet ik nog een lading bloemen krijgen van Prima, een heleboel felt ribbon van Queen & Co(18 verscillende gekocht dus ik kan even vooruit :-) ) ,Hotfixsteentjes en Sweet Berry Diecuts
Natuurlijk ga ik ook nog steeds gewoon winkelen want niks is leuker dan uren rond te struinen in een leuke scrapbook winkel. En vooral papier koop ik liever in het echt dan via het internet, hoewel ik alltijd wel met meer dan alleen papier naar buiten kom ;-).Ik ga altijd naar Papers & Pictures in Doorn omdat dat vlakbij is, maar Dolls in Almere staats nog steeds op het verlanglijstje!!Maar binnenkort hoop ik met een vriendin daar een workshop te gaan volgen dus dan komt het met dat winkelen helemaal goed!!!
xoxo Tas

Geen opmerkingen: