dinsdag 29 juli 2008

Laura's sketch 5

Gisteravond, vanmorgen en vanavond ben ik bezig geweest met laura's laatste sketch. Ik heb de stempel met inkt van ranger gestempeld en er daarna perfect pearls overheen gestrooid.....ik heb alleen even geen haarlak in huis en fixeren met water lukt bij mij niet dus de stempel is wat verveegd......ik was even vergeten dat ik dat nodig had, maar donderdag ga ik gelijk haarlak halen(morgen moet ik heel de dag werken dus dan lukt het niet) voordat de hele stempel weg is :-(.
Ik vond het weer een erg leuke sketch en had eigenlijk gelijk wel in mijn hoofd zitten wat ik wilde doen alleen ik heb deze week zo weinig tijd dat het in delen moest doen :-).
Ik kon ook eindelijk mijn hotfix gebruiken die ik pas heb gekregen voor mijn verjaardag want de steentjes waren gister binnen gekomen :-)




xoxo tas

7 opmerkingen:

Laura Davis zei

This is such a cute card! I love the colors you used!
Laura

Anoniem zei

Beautiful! :) I love that lace.. yum!!

danni reid. zei

so pretty, love your palette!

Joke zei

Ik had je kaart al op het forum gezien en vind hem nog steeds heel erg mooi.
Op naar de volgende schets.

Anoniem zei

What a lovely card! I love the lace trim and the flowers along the border...beautiful work!

Ingrid zei

Ik had het je al op het forum laten weten dat ik het een leuke en vrolijke kaart vind.

Hanneke van der Linde zei

Super! Wat een leuke kaart!