woensdag 16 juli 2008

Gewoon zomaar

En dit kaartje heb ik gister nog gemaakt voordat ik ging werken en was net op tijd klaar anders was ik te laat geweest :-). De kleuren vallen een beetje tegen maar wat wil je met dit weer.

Ik heb de laatste sketch van Ingrid gebruikt.

En het papier is van mijn middagje shoppen net als de kaartjes hieronder daar ook van zijn gemaakt. Ik moet nu eigenlijk is kaatjes gaan maken met restjes maar ik heb zoveel mooie nieuwe papiertjes ook nog van de laaste dgnb....dat ikdenk dat dat voorlopig nog niet gaat lukken ;-).


Maar ik moet er nu echt vandoor moet nog van alles bij mekaar zoeken en over 20 min moet ik bij de bushalte staan anders ben ik straks te laat in het zkh en dat lijkt me niet zo handig....jammer genoeg heb ik mijn medicijnen echt nog nodig.....

xoxo tas

Geen opmerkingen: