zaterdag 19 juli 2008

And some more cards :-)

Vanmiddag heb ik eerst lekker in bed een boek gelezen..Super Models-Laura(door Sara Manning) , een jeugdboek, maar ik vind het wel lekker om af en toe een boek te lezen gewoon voor de fun zonder dat je erbij hoeft na tedenken....net zoiets als chicklit alleen dan nog iets simpeler. Ik had hem dan ook in een paar uurtjes uit.
Laura wint "make me a model" en denkt dat ze het helmaal gemaakt heeft, het blijkt dan natuurlijk dat het nog niet zo makkelijk is om een supermodel te worden, problemen met het vriendje en haar vriendinnen.....maar uiteindelijk komt alles goed en zit ze op het eind van het verhaal bij de jury van de volgende show van "make me a model".
En omdat het daarna nog kriebelde heb ik nog wat kaartjes gemaakt :-)

Echt ik vind het heerlijk om te scrappen, maar dat opruimen naderhand :-(.....Ik was daarnet bijna 40 min bezig zo'n rotzooi had ik er van gemaakt. Dat weerhoudt me er soms gewoon van om wat te gaan doen omdat ik weet dat ik daarna ook weer alles op moet ruimen :-(. Ach er komt een dag dan heb ik mijn eigen plekkie en kan ik lekker alles laten liggen als ik dat wil :-)

xoxo tas

2 opmerkingen:

Peet zei

Wat supermooie kaartjes, Natasja!!

Tracy zei

These are so cute!