zaterdag 19 juli 2008

Lekker bezig geweest

Gistermiddag had ik zin om een kaartje te maken, maar voor ik het wist was het 6 uur en had ik er 5 gemaakt ipv 1 :-). Natuurlijk heb ik weer meegedaan aan de sketch op 2sketches4you en dit is hem geworden. Lekker simpel gebleven deze keer. Ik wilde ze eigenlijk nog met glitters bewerken alleen heb ik die nog niet in huis....maar ze staan nu op mijn lijstje :-)


En dit heb ik daarna nog gemaakt













Nou zei ik in het begin dat ik hier zou neer zetten wat me bezig houdt maar tot nu toe verschijnen hier bijna alleen maar werkstukjes.

Dus nu echt even mij.
De afgelopen dagen heb ik veel in bed doorgebracht, lekker veel films gekeken, omdat ik afgelopen woensdag weer naar het zkh moest voor mijn medicijn. Ik krijg remicade via een infuus voor mijn collitus en daarvan wordt ik altijd een beetje moe en grieperig. Op zich houd ik me niet meer dagelijks bezig met mijn ziekte het hoort nu eenmaal bij me, ik gebruik nog wel 3 x per dag verschillende medicijnen naast de remicade die ik nu eenmaal per 6 weken krijg,ipv 8 omdat het weer een beetje opgevlamd is in het onderste deel.
Nu ik er weer een beetje last van heb houdt het je wel meer bezig omdat je bijvoorbeeld niet een dagje gaat zeilen ,want als je moet dan wordt dat erg lastig midden op het water. En ik ben wat sneller moe , maar gelukkig werk ik maar halve dagen dus dan is dat ook makkelijk op te vangen. Ik slaap wat langer uit, ga ´s middags even liggen of ga lekker vroeg me bedje in.

Nou dat lijkt me voorlopig even genoeg over mij.....gister heb ik aardig wat kaartjes kunnen maken en ik zal ze vanmiddag wel plaatsen want nu wil eerst mijn vriendje even internetten.

xoxo tas

woensdag 16 juli 2008

Gewoon zomaar

En dit kaartje heb ik gister nog gemaakt voordat ik ging werken en was net op tijd klaar anders was ik te laat geweest :-). De kleuren vallen een beetje tegen maar wat wil je met dit weer.

Ik heb de laatste sketch van Ingrid gebruikt.

En het papier is van mijn middagje shoppen net als de kaartjes hieronder daar ook van zijn gemaakt. Ik moet nu eigenlijk is kaatjes gaan maken met restjes maar ik heb zoveel mooie nieuwe papiertjes ook nog van de laaste dgnb....dat ikdenk dat dat voorlopig nog niet gaat lukken ;-).


Maar ik moet er nu echt vandoor moet nog van alles bij mekaar zoeken en over 20 min moet ik bij de bushalte staan anders ben ik straks te laat in het zkh en dat lijkt me niet zo handig....jammer genoeg heb ik mijn medicijnen echt nog nodig.....

xoxo tas

Sketchs op 2 sketches 4 you gebruikt

Van het weekend nog deze twee kaartjes gemaakt, maar ik had toen nog geen tijd om ze erop te zetten . Ik heb de sketches gebruikt op hun blog die je most gebruiken als je lid wilde worden van hun dt team. Niet dat ik denk dat ik een kans maak want er zijn toch wel veel betere kaarten maaksters......maar stiekem heb ik het toch geprobeerd :-).




groetjes tas

vrijdag 11 juli 2008

Verjaardagskaartje

Gisteravond ben ik gelijk aan de slag gegaan met mijn nieuwe spulletjes en kazan's sketch op http://2sketches4you.blogspot.com/. En dit is hem geworden,in het echt zijn de kleuren veel mooier maar wat wil je met dit weer :-(,

ben er zelf eigenlijk best wel blij mee en vind het bijna zonde om hem te versturen :-). Maar er staan voor volgende week 3 dames op de verjaardagslijst dus een van hen krijgt deze.......de andere kaartje heb ik al af maar die laat ik later wel zien dan blijft het nog een betje een verassing mochten ze hier af en toe ook binnen vallen.

donderdag 10 juli 2008

Wezen shoppen!!!!

Afgelopen dinsag was ik jarig en heb ik , naast hele mooie/leuke kaartjes, kadobonnen gehad voor papers en pictures in doorn. Vandaag had ik werkoverleg in doorn en toen vond ik het wel een goed idee om daarna te gaan shoppen en dit is het resultaat................

Nu ik weer zoveel mooie spulletjes heb ga ik vanavond maar is lekker freubelen :-)

dinsdag 1 juli 2008

kaartje gemaakt

Hehe eindelijk weer een ietsiepietsie insipratie, ik heb de sketch gebruikt van Laura op 2sketches4you.

Maar dan ook echt een ietsiepietsie want meer dan dit kwam er niet uit mijn handen vanavond.


xxx tas