woensdag 18 maart 2009

Beterschapsdoosje

Een klasgenootje van de opleiding voor de biblotheek zit op het moment behoorlijk ziek thuis en omdat ik vandaag naar het zkh moest in nieuwegein voor de uitslag en zij daar dichtbij woont wilde ik vandaag even langsgaan. Gisteravond in bed kreeg ik het idee om een doosje te scrappen voor haar met dit snoepje erin(waarvoor ik dus vanmorgen extra vroeg op moest....maar het was de moeite waard!)

.......ja echt waar het is een snoepje en is ze niet lief.

Ik kwam haar en haar vriendinnetje tegen bij een banketbakker en was op slag verliefd. Toen ik ze zag staan dacht ik al gelijk dat het lieve kleine kadootjes zouden zijn met een leuk doosje eromheen.

Mijn vriend heeft van de zijne al een hap genomen en hij kan het iedereen afraden :-).....het is hel hard suikergoed....leuk om neer te zetten, maar niet echt lekker.
XOXO Tas










2 opmerkingen:

Renate zei

Dat het niet snoepje niet lekker is, maakt niks uit. Hij ziet er om op te eten uit en dat is veel leuker. Je doosje is erg leuk en orgineel, daar zal je vriendin vast blij mee zijn.

Groetjes,
Renate

Floortje zei

Ten eerste: wat ontzettend lief om zo'n kadootje voor iemand te maken als opkikkertje, dat moet wel werken!
En ten tweede: het snoepje is schattig, tè schattig om op te eten!
Groetjes, Floortje