maandag 9 maart 2009

Are You Bored Yet !? :-)

LES MISERABLES
Deze had ik een poosje terug al gemaakt.....maar ik had gewoon helemaal geen zin om foto's te maken. Vorig jaar ben ik voor mijn verjaardag met met schoonmoeder naar les miserables, in rotterdam, geweest.....Dat was echt een hele mooie voorstelling!!!!!


Op aanraden van mijn zusje zijn we van te voren eerst nog wezen eten in een sushibar....echt een aanrader. Het eten was super lekker en helemaal niet duur(;-) tja je bent hollander of niet)

De basis van het boekje is een pakket van ?????? ik ben heel slecht in het onthouden van namen en merken)wat in een van de DNGB0 boxen zat en ik vond het perfect passen bij deze voorstelling

1 opmerking:

Floortje zei

Wat een top project is dat geworden zeg! Ik heb dat pakketje ook nog liggen, krijg gelijk inspiratie..
Groetjes, Floortje