zaterdag 28 juni 2008

Lieve vogeltjes

Zo ook weer even een berichtje van mij. Er komt op het moment weinig uit mijn handen, geen inspiratie maar ook veeeeels te weing tijd....ben de afgelopen weken erug druk geweest en volgende week begin ik aan mijn nieuwe baan en de weekenden ben ik ook steeds bezig of weg.

Pfff......merk ook dat ik ook weer langer slaap dus het kost me allemaal toch wel aardig wat energie. Nou ja zolang het allemaal niet erger wordt moet het kunnen......zou alleen wel mijn inspiratie even terug willen.....dora heeft wel wat hier heen gestuurd maar het is nog niet aangekomen :-(

Ik zag deze vogeltjes een keer voorbij komen op het dollsforum en ik was op slag verliefd......ze zijn ook zo lief.

Er werdt toen gezegd dat ze erg zeldzaam zijn en ze had gelijk......,maar na lang zoeken heb ik ze toch gevonden en natuurlijk gelijk gekocht.....:-)

En mochten er mensen zijn die ze ook willen hebben....ik heb er een paar extra besteld en ze zijn te koop..... :-)

Groetjes Tas

3 opmerkingen:

Miranda zei

ik heb wel interesse, lieve vogeltjes zeg!

Anoniem zei

goh die vind ik ook zo leuk heb je er nog meer? Dan wil ik ze graag kopen van je hoor

groetjes Ann dolls forum

Norbiba zei

ook ik ben op zoek naar die vogeltjes :-)en heb dus interesse!
Heb je er nog meer?

groetjes norbiba (scrapfan dolls forum)